Vitt, vitt, vitt...

Jag har precis insett att jag är en shabby chic.
Jag älskar fransk inredning och jag älskar vitt.
Vitt, vitt, vitt.......
Och stilen kallas shabby chic så då är jag en sådan.

Var förbi igår första gången på inredningsbutiken country home,
ni vet det som ligger i ett rosa hus ut mot Coop Forum.
Så mycket fint att man blev tokig.
Vårt nya hus ska bli ett palats av snygga saker.
Fick nyss ärva en massa gamla fina möbler från farmor och farfar
och de kommer att bli skitsnygga, speciellt efter en vitmålning...

Kärleken är vit, vit och ren!


Kommentarer
Postat av: Tina Rignell

Bella, du måste komma och kolla in butiken jag jobbar i! Den är full med "shabby chic"!

2009-10-02 @ 22:13:48
Postat av: Bella

Å yes...jag kommer så fort jag kan

2009-10-04 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0