De ägde!!!

Jag, Mikael, Syrran och hennes kille var på teater i lördags.
Premiär....mmm
Det är så härligt att gå på teater, så speciellt.
Kankse mycket för att man själv har hållt på och spelat.
Ikväll var det en dramatisering av boken "Mig äger ingen" som
är skriven av Västeråsaren Åsa Linderborg.
Jag var skeptisk inför resultatet, ansåg nog att det skulle vara
svårt att göra teater av denna bok men jag måste erkänna
mig överbevisad. Det var bra. Riktigt bra.
Den berörde mig till tårar både en och annan gång.
Första gången jag i huvudtaget gråtit på teater.
Bra skådespeleri, fin och smart scenografi, bra musik
och duktiga musiker.
Härlig stämning helt enkelt, rakt igenom!
De har dessutom sålt över 10.000 biljetter
vilket är rekord på Västerås stadsteater.
Nu börjar det likna något även i denna bruksstad :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0